Monday, August 15, 2011

my new life in praktikal :)

alhamdulillah.....setelah berapa lama tak mengupdate blog tentang perkembangan diri...bukan tak ade mase, tapi takde idea hendak menulis......sekarang da 2 bulan lebih aku praktikal kat senawang..aku tak payah menempuh alam2 pegi kelas, wat assignment sebab da menempuh alam pekerjaan la katakan....kat sini jugak aku mengenali bahawa bila di alam pekerjaan...even benci macam mane pun..kite stil kene menempuh orang tu n tak boleh mengelakkan diri sebab da bekerja..bukan zaman belajar lagi kan...n blaja la jadi matang lagi... :) ....haha...btw i'm stil miss d moment that i had in melaka....gelak2 ketawa, n macam2 lagi la...n sepanjang menghadapi praktikal ni...aku dapat la blaja perkara-perkara positif sebab da tinggal kat rumah je kan....first thing is.....aku dapat menghadapi cabaran bawak kereta setelah lama aku dapat lesen...baru sekarang aku betul2 ade keberanian membawanya setelah ayah bagi greenlight...n d best part of it...aku da pun mendapat kereta baru aku...yeayyy!!!!!im so happy of it...thanx tuk ibu ngan ayah yang da membelikan saya kereta baru...hehhe so next semester...i will drive my own car...hehe...lagipun sem depan da start duk luar kan...takde la pagi2 tu duk nak rushing2 pegi kelas....sekarang juz aku tengah menghitung hari untuk menyambut hari raya aidilfitri...walaupun raya tak semeriah time aku form 2 semue...i will stil celebrating it with my new brother in law....n paling yang d tunggu waktu untuk habis praktikall...yeay!!!! gambar kereta akan di upload nanti2 :)