Wednesday, December 8, 2010

trip ke kelantan n terengganu

hye actually dari 11.11.2010 aku g bercuti ke kelantan n terangganu....hehe.....ari tu gile nye pasal sebab terlampau tension ngan ape yang da jadi...aku pun membuat keputusan ikut makcik aku g rombongan g kelantan n terengganu...gile tak gile nye....sedangkan aku de last paper tu hari ahad 14.11.2010...hehe...mak aku pun sporting je siap tanye nak ikut makcik aku g cuti ke x...aku on je r...aku pun pelik gak...mak aku bagi anak die g jalan time exam...hehe...maybe die paham kot anak die tengah tension yang teramat sangat...hehe....kitorang g ari khamis malam.....habis je paper database aku ari khamis tu....aku terus balik seremban...pagi tu parents aku anta aku balik...then baju aku yang dalam almari yang memang tinggal sikit tu...semue aku packing anta balik...then barang2 yang lagi sikit2 tu semue aku anta balik.....so after exam aku balik lenggang je naik bas...hehe....then balik seremban ari sabtu malam...sampai seremban pun kul 12.30....memang penat gile r...lagi2 pagi tu aku de paper last plak...paper maf220.....hope d paper will b ok....ni gambar2 time aku g cuti tu...tapi majoriti gambar di ambil dekat taman tamadun islam ngan masjid kristal je...yang len semue bz shopping je lebih...sampai tak sempat amik gambar... =] nilah antara koleksi gambar2 yang ade.