Friday, December 10, 2010

result exam kuar

pada 10.12.2010 result tuk student uitm akan dikeluarkan.....selalunye kitorang juz akan tengok melalui portal student uitm je...tapi start dari sem lepas die anta through email....tunggu punye tunggu...akhirnye pada pukul 4.45 a.m aku check inbox...dapat email dari uitm.....agak terkejut r gak sebab kirenye agak cepat dapat...da berapa banyak kali da aku loading semate2 nak tengok result da dapat ke belum....sebab perasaan aku time tu semue ade...cuak risau takut...semue r...sebab aku tau...time exam...i cannot do n perform better....at least now i know how d feelings if our pointer drop too high....hehe...btw akak n parents aku tak marah pun...juz diorang tak nak aku nangis je....sebab diorang cakap at least pointer tu ok lagi...but u hav to study hard....so in d new sem...de cite2 baru yang aku nak capai....hehe

1. kene rajin, takleh malas2 lagi da.....
2. kene jadi seorang yang independent...
3. kene jadi sorang yang tabah dalam menghadapi rintangan hidup yang mendatang....
4. hav to believe in myself that i can do it.....even susah mane pun....i can do it....

akhir kate..u go gurl.....btw thanx mimi for being rght here beside me wether i am happy or sad....thnx frens for being a great frens for me.... <3 u la...