Tuesday, December 28, 2010

nadatul nisa

aku kenal ngan die since kitorang dari form 3.....then start form 4 yang kitorang since betul2 rapat.....tapi die takde r selalu keluar...sebab die memang jarang keluar....tapi since kitorang habis spm....aku nisa n syud banyak habiskan mase kitorang selalu.....kitorang selalu hang out together...wat sleep over...then g kl same2...g karaoke semue...sampai r kitorang dapat surat tawaran masuk ke uitm...aku ngan nisa stil same satu uitm lendu kat melaka alor gajah.....syud je terpisah ngan kitorang.....aku ngan nisa stil rapat sebab kitorang satu uitm n satu bilik walaupun masing2 lain2 course..da 3 sem aku ngan nisa satu bilik...pape suke duka kitorang akan kongsi bersama..wat keje gile same2...sanggup g jusco melaka 2 orang nek cab je semata2 sebab masing2 tension....then dengar lagu same2 dalam bilik....men comment2 sedang sebelah2 je..aish...tapi sekarang da takleh wat camtu lagi....nisa da takde kat uitm....sebab die akan g spa....walaupun agak sedih....but this is for her future.....aku sendiri kene paham...walaupun lepas ni aku kat bilik akan umpama sorang2...tapi nak wat camne kan...nak taknak aku kene gak...hope kitorang akan sentiasa macam tu sampai bile2......aku sayangkan persahabatan kitorang....sebab walaupun since dari sekolah menengah...diorang r betul2 best frens aku yang stay sampai sekarang...bukan tak penah ade best fren...tapi ntah r..... :) hope it will b long lasting,....hope ur future in johor will b bright k my dearest frens...anything u can always rely on me like always...aku akan sentiasa ade kat sisi korang if ade pape ok....