Friday, December 31, 2010

arini ari daftar college.....so aku balik awal pagi tadi...then tengok2 roomate aku yang sorang tu da balik r...so juz biarkan je r...walaupun agak frust sebenarnye....then aku men tibai je nak amik katil yang minah g sorang tu....then tadi tetibe die balik ngan mak die...then muke cam nak nangis bile cakap pasal katil tu...pastu tak lame lepas tu mak die pun masuk...then nak marah2 aku....cakap cam tetibe nak amik hak anak die...bukan ade tulis pun name anak die kat situ...dulu boleh je cakap first come first serve....then sekarang ape...ade aku kisah plak kan....then cakap tu r kawan roomate...nanti tu jugak r yang mintak tolong semue...yeke anak die tolong...memang tolong...tolong rosakkan g hubungan aku ngam kawan aku dengan alasan nak membaikkan kitorang,...then siap suh sape ntah add2 aku kat facebook...please r...ko tu yang childish....siap suh orang add aku tgk page aku...if aku nak wat camtu.....da lame aku leh suh orang wat...tapi sebab aku tak bodoh macam ko...aku tak wat camtu...c azza yang baru pindah masuk bilik aku tadi pun jadi bengang sebab yang die g amik meja stdy mangkuk ayun tu...hek eleh....mak die tetibe nak masuk campur....hal aku dulu tu...takde pun mak aku nak masuk campur...eei klu ikutkan nak aje g tampar...da r siap menangis...macam aku tak nampak muke die camne...sebab ade mak ko...leh r ko wat camtu...sebab hormat makcik kan....lagi2 tadi makcik tu tetibe ungkit pasal hal aku ngan roomate aku g sorang tu...hello...bende tu takde kene mengene pun ngan benda tu.....memang r lepas ni sorry to say r....aku takkan baik lagi ngan ko macam dulu...sebab ko umpama gunting dalam lipatan....selame ni buat baik...ko leh tikam belakang kan...so sekarang lantak ko r...asalkan ko bahgie.....n jangan nak kacau life aku lagi.....