Wednesday, December 29, 2010

10.10.2010

tarikh tu tarikh wedding akak aku.....same ngan tarikh dr sheikh muzaffar kawin kn...hehe...ntah da mak aku nak sangat akak aku kawin tarikh tu kan...akak aku pun ok je....memang tersangat2 lah bz...sampai sekarang aku tak upload lagi gambar wedding akak aku...sebab aku sendiri xpegang kamera kan...so menghrapkan orang yang pas2 kan gambar kat family aku.....gambar2 yg di upload ni smue dari photographer....da r time tarikh tu sepatutnye aku plak de bengkel untuk far 260......selamat r lecturer aku paham yang akak aku kawin n shes d only one...,so die bagi pelepasan tuk aku g bengkel tuk budak d.i.a punye......lepas ni mane ade da akak or adik beradik aku yang nak kawin lagi kan....sebab tinggal aku sorang je da pasni.....hehe.....so kat blog je r yang aku rase aku ok nk upload2 gambar.....so sori sebab lambat bagi korang tengok gambar ok ^_^