Friday, December 31, 2010

selamat tinggal 2010,selamat datang 2011 :)

lagi beberapa jam sahaja tahun 2010 akan melabuhkan tirainya.....dan akan berganti r dengan tahun yang baru tahun 2011....tahun 2010 ni bagi aku terlampau mempunyai banyak kenangan sama ade pahit dan manis nye.....n ia juga telah banyak memberikan aku bermacam2 pengalaman baru yang sebelum ini aku jarang tempuh.....tahun 2010 juga telah banyak mematangkan aku dari banyak segi....n membuatkan aku lagi susah nak mempercayai seseorang lagi..selepas ini if pape terjadi...i have to believe in myself first b4 trusting others.....yang manis akan aku jadikan kenangan manakala yang pahit akan di jadikan tauladan...bak kata pepatah...yang berlalu biarlah berlalu...hope semue kedaan yang b4 ni agak xok akan ok semula......dan biarlah aku menempuh tahun 2011 ni dengan hidup yang penuh dengan keceriaan....hope 2011 will brings much more laughter.....n kepada sesiapa yang try kacau rumah tangga akak aku tu...bawak2 r bertaubat.....berdosa try meruntuhkan rumahtangga orang...cukup r ko kacau b4 diorang kawin dulu...ni da sampai cite kat aku macam plak....hope tahun 2011 ni orang tu buat r azam baru....aku nak 2011 ni mendatangkan kebahagiaan kat kami sekeluarga.....hope tak lame lagi aku akan dapat anak buah walaupun dulu penah gurau nak masukkan anak akak aku dalam washing machine....hahah.....tapi sebenarnye men2 je...mane r aku sanggup nak masukkan anak buah sendiri dalam washing machine...da r susah nak dapat...nak tunggu akak aku kawin pun lambat....hhaha...tahun 2011 akan membuka lembaran buku yang baru buat aku supaya berazam menjadi seorang yang lebih tabah dalam menghadapi dugaan hidup yang bermacam2....amin i'allah :) gudbye 2010 n welcme 2011 ^_^
antara yang telah banyak memberikan keceriaan dalam hidup aku sepanjang 2010 ni :)